TEATR WIERSZALIN Z WIRTUALNĄ WIZYTĄ W „CHOPINIE” – ODSŁONA DRUGA
- Maria Biernacka- Drabik/Publikacja: Kamil Kozioł
28 stycznia 2021r. po raz kolejny trzy klasy humanistyczne I LO wzięły udział w projekcie pt. „Objazd mickiewiczowski - wzorem Reduty. Teatr Wierszalin w sieci” pod hasłem: „Jeździmy wirtualnie - widzimy się realnie”.
Duma miasta i powiatu
- Kamil Kozioł/Publikacja: Kamil Kozioł
Ciężka praca całej społeczności Technikum Zawodowego nr 2 (technik informatyk) w Zespole Szkół nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki znowu przyniosła pozytywne efekty. Lubartowska szkoła zajęła szesnaste miejsce w województwie lubelskim w rankingu „Perspektywy 2021”.
CHOPIN” NA WIRTUALNYCH WARSZTATACH ZE STUDENTAMI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO w LUBLINIE
- ZS2; publikacja: Kamil Góźdź
IFMSA – Poland to Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny należące do International Federation of Medical Students’ Associations. Jego członkowie, a jednocześnie studenci wydziału lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, rozpoczęli 22 stycznia 2021r. cykl wirtualnych warsztatów w ZS2 w Lubartowie.
PANDEMIA NIE POKRZYŻOWAŁA PLANÓW UCZESTNIKOM OLIMPIADY „WARTO WIEDZIEĆ WIĘCEJ O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH”.
- ZS2/Publikacja: Kamil Kozioł
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Karolina Twardowska i Mateusz Moryc, oboje z klasy IV Z Technikum Zawodowego nr 2 w Lubartowie, kształcącego w zawodzie technik informatyk, awansowali do wojewódzkiego etapu olimpiady, aby walczyć o udział w finale ogólnopolskim. Etap szkolny odbył się przez Internet, a dodatkowym utrudnieniem była wielokrotność wyboru i limit czasowy na udzielenie odpowiedzi oraz duża liczba uczestników. Uczniowie z „Chopina” w sposób mistrzowski, pomimo trwającego nauczania zdalnego, przyswoili niezbędną wiedzę i tym oto sposobem zakwalifikowali się do dalszych „zmagań”. Opiekunem merytorycznym Karoliny i Mateusza jest pani Iwona Lal nauczyciel przedmiotów podstawy przedsiębiorczości oraz działalność gospodarcza w branży informatycznej.
Serdecznie gratulujemy, życzymy wszystkiego dobrego i trzymamy kciuki w dalszym etapie!
Nawet najdalszą podróż zaczyna się od pierwszego kroku
- Zbigniew Sajda; publikacja: Kamil Góźdź
Osiągnięcia uczniów ZS nr 2 im. Księcia P. K. Sanguszki w Lubartowie w I sem. r. szk. 2020/2021
Nauczanie zdalne i hybrydowe, które realizowały w I semestrze obecnego roku szkolnego szkoły ponadpodstawowe, wymusiło zmianę sposobu nauki uczniów oraz form i metod pracy nauczycieli z uczniami. A na pewno ten stan rzeczy zmusił obie strony do korzystania z technologii IT na niespotykaną wcześniej skalę.
GABRIELA GUZ laureatką XX Wojewódzkiego Konkursu Poezji i Prozy ks. Jana Twardowskiego
- ZS2/Publikacja: Kamil Kozioł
Gabriela Guz – uczennica klasy II a z I LO w Lubartowie od lat rozwija swój talent recytatorski. Jej pasji do żywego słowa nie ograniczyła nawet pandemia. Gabrysia po raz kolejny wzięła udział w zdalnym konkursie recytatorskim i otrzymała WYRÓŻNIENIE. Tym razem był to XX Wojewódzki Konkurs Poezji i Prozy ks. Jana Twardowskiego organizowany przez Łukowski Ośrodek Kultury.
#szczepimysię
- ZS2; publikacja: Kamil Góźdź
W związku z trwającą akcją szczepień przeciw Covid-19 zamieszczamy materiały informacyjno- edukacyjne, dotyczące celowości szczepień.
Techniczna infolinia dla nauczycieli
- Departament Informacji i Promocji Ministerstwo Edukacji i Nauki/Publikacja: Kamil Kozioł
Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Centrum GovTech uruchomiły specjalną infolinię wspierającą nauczycieli w kształceniu na odległość. Infolinia ma charakter techniczny – pomaga rozwiązywać trudności, jakie napotykają pedagodzy, obsługując różnego rodzaju narzędzia do edukacji zdalnej. Dzwoniąc pod numerem +48 222 500 144, nauczyciele otrzymają profesjonalną pomoc.
Zapraszamy do Biblioteki
- Kuratorium Lublin/Publikacja: Kamil Kozioł
Audiobooki lektur i klasyki literatury, publikacje, artykuły z czasopism naukowych są już dostępne online oraz do pobrania i wykorzystania na komputerach i urządzeniach mobilnych. Cyfrowa biblioteka została otwarta w ramach Priorytetu 4 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.