Zaprojektuj niebanalną, ciekawą maseczkę, zrób sobie w niej zdjęcie i wyślij na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. !
Szczęśliwy numerek na cały wybrany dzień, atrakcyjne nagrody rzeczowe - tyle możesz zgarnąć biorąc udział w konkursie na najciekawszą maseczkę w naszej szkole!
Obecny czas, w którym kolejne ogłoszenia medialne szokują liczbami chorych na COVID sprawił, że nasza ekipa zechciała odrobinkę rozweselić czas, w którym zakrywamy usta maseczkami – stąd pomysł na konkurs.
Przez przykrywanie buzi i nosa tym małym czasem bardzo ładnym, kreatywnym przedmiotem maseczka stała się Twoją drugą twarzą ;)
Zapoznaj się z regulaminem ->Wyślij zdjęcia->Lajkuj->Odbierz nagrodę!
REGULAMIN
Cele: Celem Konkursu jest promowanie i rozpowszechnianie mody na noszenie maseczek chroniących usta i nos.
Postanowienia ogólne:
- Konkurs trwa od 9.10.2020r. do 15.11.2020 r.
- Zdjęcia konkursowe mogą zgłaszać uczniowie, nauczyciele i pracownicy Zespołu Szkół nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki w Lubartowie.
- Głosowanie na najciekawszą maseczkę jest publiczne (każdy użytkownik szkolnej strony może głosować na wybrane przez siebie prace).
- Każde zgłoszenie Uczestnika do Konkursu będzie jednoznaczne z faktem, iż Uczestnik zapoznał się z treścią Regulaminu i go akceptuje.
- Zdjęcia należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej 15.11.2020r. do godziny 23:59.
- Do zdjęć należy obowiązkowo dołączyć wypełnioną metryczkę
– Imię i nazwisko ………………………………………………………………..
– Klasa …………………………………………………………….
- Każdy uczeń może przysłać maksymalnie trzy propozycje masek.
- Każdy z Uczestników konkursu zobowiązany jest przesłać zdjęcia o wymiarach co najmniej 800x600 pikseli i rozdzielczości co najmniej 72piks/cal, przedstawiające siebie w maseczce.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 18.11.2020r.
- Głosowanie na najlepszą maseczkę odbędzie się za pośrednictwem aplikacji galerii umieszczonej na stronie internetowej szkoły (polubienia).
- Zwycięskie prace zostaną umieszczone na stronie internetowej szkoły, a ich twórcy (uczniowie) nagrodzeni.
- Nagrody zostaną ufundowane przez Szkołę.
- W przypadku wątpliwości, pytania należy kierować do organizatorów pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..